Чекаємо Вас за адресою:
м.Херсон
вул.Кости Хетагурова, 59
(0552) 37-28-97
(0552) 37-28-97
school-4-kherson@ukr.net
Новини
ЗНО 2018
11 Жовтня

ЗНО 2018

Презентація Савченко К.М.
17 Травня

В усі часи важливо було знати своїх героїв в обличчя ...

Об'ява про табір!
17 Травня

До уваги батьків!

Навчальний процес

Навчальний процес

У школі створена система організації навчально-виховного процесу:

Початкова школа – школа розвитку

Середня школа – школа індивідуального вибору

Старша школа – профільне навчання, яке передбачає розвиток учнів у таких напрямках: філологічний, фізико-математичний, спортивний.

Школа дає рівні можливості для навчання всіх дітей, які можуть за бажанням брати той чи іншій профіль, розв’язувати свої нахили та здібності.

Для задоволення освітніх потреб у школі працюють:

·        Класи інтенсивної педагогічної корекції;

·        Профільні класи;

·        Організовано індивідуальне навчання для дітей, які за станом здоров’я не можуть відвідувати школу.

У методичній роботі школи пріоритетними залишаються творчий пошук, дослідницька діяльність, спрямована на розвиток особистості учня.

 

Структура методичної роботи

 ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ  РАДИ НА 2017/2018 Н.Р.

   Педагогічними працівниками розроблено ряд посібників, методичних рекомендацій. Серед них:

·        Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами – автори Гришаєва О.М., вчитель початкових класів; Золотаревська Л.М., вчитель початкових класів.

·        Уроки словесності в 7-х, 8-х класах «Я слово поклонник» за творами М. Руденка. Автор Жулєва Л.В., вчитель-методист української мови та літератури.

·        Спостереження як початковий  етап організації науково-дослідницької діяльності учнів. Автор Шевченко С.Г., вчитель географії, вчитель вищої категорії.

·        Тестові завдання для 9 класу з української мови. Автор Ігнатенко Г.М., вчитель української мови та літератури, Заслужений учитель України.

·        Адаптація п’ятикласників. Автор Місюченко С.І., директор школи, вчитель-методист.

·       Формування комунікативно-мовленевих умінь і навичок молодших школярів. Автор Побива Г.І., учитель початкових класів, вчитель вищої категорії.

 

сучасні кабінети

Підсумки роботи з обдарованими дітьми за І семестр 2017/2018 навчального року

Засідання педагогічної ради - листопад 2017

Засідання педагогічної ради - січень 2018


 

Впроваджується інклюзивне навчання.

Це особистісно орієнтовані методи навчання , в основі яких – індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням усіх її індивідуальних особливостей  - здібностей, особливостей розвитку, типів темпераменту,  статі, сімейної   культури;

 Це впровадження особистісно зорієнтованого, індивідуального  підходу  до навчання і виховання дітей з вадами соматичного та  психофізичного розвитку з метою інтенсифікації  та оптимізації навчальної діяльності, створення сприятливих умов щодо навчання і виховання.

 Інклюзивна освіта – найпотужніший інноваційний рух  ХХІ століття, який передбачає створення можливостей навчання всіх без винятку дітей, у тому числі й з ООП, в умовах загальноосвітньої школи, пристосування середовища та навчального процесу до індивідуальних потреб кожної дитини. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства, тому мають бути забезпеченими доступом до якісної освіти.

  З 8 по 10 листопада 2017 року група педагогів області відвідала спеціалізований тренінг для працівників освітньої сфери з питань упровадження інклюзивної форми навчання. Тренінг проводився за підтримки благодійного фонду Марини Порошенко в рамках соціальної програми «Інклюзивний простір. Практичні кроки» в м. Дніпро. Під час тренінгу  розглядалися  важливі питання організації інклюзивної форми навчання в загальноосвітньому навчальному закладі:

?     нормативно-правова база;

?     менеджмент інклюзивної освіти;

?     планування і розробка ІПР;

?     методи і прийоми командної взаємодії.

Основні положення:

                     Сьогодні кожний заклад освіти повинен відкривати інклюзивні або спеціальні класи/групи, якщо батьки подали заяву про зарахування дитини з особливими потребами до закладу освіти (ст. 20).

                      Видатки для проведення корекційно-розвиткових занять, придбання засобів корекції мають надаватися з державного бюджету.

                     З 2017 року передбачено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам для  забезпечення реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних та спеціальних класах закладів освіти, надання корекційно-розвиткових послуг, створення відповідної навчально-матеріальної бази

                     Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами постанова КМУ від 14.02.2017 № 88

                     Загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника впродовж п’яти років не може бути меншою за 150 годин, з яких певна кількість годин має бути обов’язково спрямована на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (част.3)

                     Уведено норму щодо розроблення на кожного учня з особливими освітніми потребами індивідуальної програми розвитку;

                     Визначено  кількість годин для корекційно-розвиткових занять відповідно до особливостей розвитку учня.

інклюзівне навчання

Тренінг у 2-В класі

 

Бібліотека школи – центр просвітницької роботи

 

Бібліотека 



Шкільна бібліотека є інформаційно-методичним центром школи, складається з читальної зали, закритого фонду та книгосховища. Велике значення в роботі бібліотеки належить популяризації книги та залученню учнів до читання.

 

 

 

 

Розклад дзвінків

Уроки по 45 хвилин

уроку

Час уроків

Перерва

1  урок

8.30-9.15

10 хвилин

2  урок

9.25-10.10

20 хвилин

3  урок

10.30-11.15

20 хвилин

4  урок

11.35-12.20

20 хвилин

5 урок

12.40-13.25

10 хвилин

6 урок

13.35-14.20

10 хвилин

7 урок

14.30-15.15

5 хвилин

8 урок

15.20-16.05