Чекаємо Вас за адресою:
м.Херсон
вул.Кости Хетагурова, 59
(0552) 37-28-97
(0552) 37-28-97
school-4-kherson@ukr.net
Новини
ЗНО 2018
11 Жовтня

ЗНО 2018

Результати ДПА 11 клас
22 Червня

Результати державної підсумкової атестації  учнів 11 класу 2018 рік

Табір "Веселий дзвіночок"
14 Червня

Табір "Веселий дзвіночок"

Навчальний процес

Навчальний процес

У школі створена система організації навчально-виховного процесу:

Початкова школа – школа розвитку

Середня школа – школа індивідуального вибору

Старша школа – профільне навчання, яке передбачає розвиток учнів у таких напрямках: філологічний, фізико-математичний, спортивний.

Школа дає рівні можливості для навчання всіх дітей, які можуть за бажанням брати той чи іншій профіль, розв’язувати свої нахили та здібності.

Для задоволення освітніх потреб у школі працюють:

·        Класи інтенсивної педагогічної корекції;

·        Профільні класи;

·        Організовано індивідуальне навчання для дітей, які за станом здоров’я не можуть відвідувати школу.

У методичній роботі школи пріоритетними залишаються творчий пошук, дослідницька діяльність, спрямована на розвиток особистості учня.

 

Структура методичної роботи

 ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ  РАДИ НА 2017/2018 Н.Р.

   Педагогічними працівниками розроблено ряд посібників, методичних рекомендацій. Серед них:

·        Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами – автори Гришаєва О.М., вчитель початкових класів; Золотаревська Л.М., вчитель початкових класів.

·        Уроки словесності в 7-х, 8-х класах «Я слово поклонник» за творами М. Руденка. Автор Жулєва Л.В., вчитель-методист української мови та літератури.

·        Спостереження як початковий  етап організації науково-дослідницької діяльності учнів. Автор Шевченко С.Г., вчитель географії, вчитель вищої категорії.

·        Тестові завдання для 9 класу з української мови. Автор Ігнатенко Г.М., вчитель української мови та літератури, Заслужений учитель України.

·        Адаптація п’ятикласників. Автор Місюченко С.І., директор школи, вчитель-методист.

·       Формування комунікативно-мовленевих умінь і навичок молодших школярів. Автор Побива Г.І., учитель початкових класів, вчитель вищої категорії.

 

сучасні кабінети

Підсумки роботи з обдарованими дітьми за І семестр 2017/2018 навчального року

Засідання педагогічної ради - листопад 2017

Засідання педагогічної ради - січень 2018


 

Впроваджується інклюзивне навчання.

Це особистісно орієнтовані методи навчання , в основі яких – індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням усіх її індивідуальних особливостей  - здібностей, особливостей розвитку, типів темпераменту,  статі, сімейної   культури;

 Це впровадження особистісно зорієнтованого, індивідуального  підходу  до навчання і виховання дітей з вадами соматичного та  психофізичного розвитку з метою інтенсифікації  та оптимізації навчальної діяльності, створення сприятливих умов щодо навчання і виховання.

 Інклюзивна освіта – найпотужніший інноваційний рух  ХХІ століття, який передбачає створення можливостей навчання всіх без винятку дітей, у тому числі й з ООП, в умовах загальноосвітньої школи, пристосування середовища та навчального процесу до індивідуальних потреб кожної дитини. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства, тому мають бути забезпеченими доступом до якісної освіти.

  З 8 по 10 листопада 2017 року група педагогів області відвідала спеціалізований тренінг для працівників освітньої сфери з питань упровадження інклюзивної форми навчання. Тренінг проводився за підтримки благодійного фонду Марини Порошенко в рамках соціальної програми «Інклюзивний простір. Практичні кроки» в м. Дніпро. Під час тренінгу  розглядалися  важливі питання організації інклюзивної форми навчання в загальноосвітньому навчальному закладі:

?     нормативно-правова база;

?     менеджмент інклюзивної освіти;

?     планування і розробка ІПР;

?     методи і прийоми командної взаємодії.

Основні положення:

                     Сьогодні кожний заклад освіти повинен відкривати інклюзивні або спеціальні класи/групи, якщо батьки подали заяву про зарахування дитини з особливими потребами до закладу освіти (ст. 20).

                      Видатки для проведення корекційно-розвиткових занять, придбання засобів корекції мають надаватися з державного бюджету.

                     З 2017 року передбачено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам для  забезпечення реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних та спеціальних класах закладів освіти, надання корекційно-розвиткових послуг, створення відповідної навчально-матеріальної бази

                     Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами постанова КМУ від 14.02.2017 № 88

                     Загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника впродовж п’яти років не може бути меншою за 150 годин, з яких певна кількість годин має бути обов’язково спрямована на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (част.3)

                     Уведено норму щодо розроблення на кожного учня з особливими освітніми потребами індивідуальної програми розвитку;

                     Визначено  кількість годин для корекційно-розвиткових занять відповідно до особливостей розвитку учня.

інклюзівне навчання

Тренінг у 2-В класі

 

Бібліотека школи – центр просвітницької роботи

 

Бібліотека 



Шкільна бібліотека є інформаційно-методичним центром школи, складається з читальної зали, закритого фонду та книгосховища. Велике значення в роботі бібліотеки належить популяризації книги та залученню учнів до читання.

 

 

 

 

Розклад дзвінків

Уроки по 45 хвилин

уроку

Час уроків

Перерва

1  урок

8.30-9.15

10 хвилин

2  урок

9.25-10.10

20 хвилин

3  урок

10.30-11.15

20 хвилин

4  урок

11.35-12.20

20 хвилин

5 урок

12.40-13.25

10 хвилин

6 урок

13.35-14.20

10 хвилин

7 урок

14.30-15.15

5 хвилин

8 урок

15.20-16.05