Чекаємо Вас за адресою:
м.Херсон
вул.Кости Хетагурова, 59
(0552) 37-28-97
(0552) 37-28-97
school-4-kherson@mail.ru
Новини
ЗНО 2018
11 Жовтня Y р.

ЗНО 2018

Лекція у 7А класі
Сьогодні

«Особливості догляду за шкірою підлітків» 

Тиждень екології 2017
15 Листопада

В нашій школі відбувся тиждень екології....

Навчальний процес

 

 

Навчальний процес

У школі створена система організації навчально-виховного процесу:

Початкова школа – школа розвитку

Середня школа – школа індивідуального вибору

Старша школа – профільне навчання, яке передбачає розвиток учнів у таких напрямках: філологічний, фізико-математичний, спортивний.

Школа дає рівні можливості для навчання всіх дітей, які можуть за бажанням брати той чи іншій профіль, розв’язувати свої нахили та здібності.

 

Інновації в навчанні

 


Для задоволення освітніх потреб у школі працюють:

·        Класи інтенсивної педагогічної корекції;

·        Профільні класи;

·        Організовано індивідуальне навчання для дітей, які за станом здоров’я не можуть відвідувати школу.

 

У методичній роботі школи пріоритетними залишаються творчий пошук, дослідницька діяльність, спрямована на розвиток особистості учня.

 

Структура методичної роботи

 

   Педагогічними працівниками розроблено ряд посібників, методичних рекомендацій. Серед них:

·        Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами – автори Гришаєва О.М., вчитель початкових класів; Сотнікова І.В., заступник директора з в навчально-виховної роботи, вчитель вищої категорії; Золотаревська Л.М., вчитель початкових класів.

·        Уроки словесності в 7-х, 8-х класах «Я слово поклонник» за творами М. Руденка. Автор Жулєва Л.В., вчитель-методист української мови та літератури.

·        Спостереження як початковий  етап організації науково-дослідницької діяльності учнів. Автор Шевченко С.Г., вчитель географії, вчитель вищої категорії.

·        Тестові завдання для 9 класу з української мови. Автор Ігнатенко Г.М., вчитель української мови та літератури, Заслужений учитель України.

·        Адаптація п’ятикласників. Автор Місюченко С.І., директор школи, вчитель-методист.

·        Програма підготовки майбутніх першокласників «Пізнайко». Автор Сотнікова І.В., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель вищої категорії.

·        Формування комунікативної компетентності молодих школярів. Автор Брильова І.В., учитель початкових класів, вчитель вищої категорії.

·        Формування комунікативно-мовленевих умінь і навичок молодших школярів. Автор Побива Г.І., учитель початкових класів, вчитель вищої категорії.

 

сучасні кабінети

Впроваджується інклюзивне навчання.

Це особистісно орієнтовані методи навчання , в основі яких – індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням усіх її індивідуальних особливостей  - здібностей, особливостей розвитку, типів темпераменту,  статі, сімейної   культури;

 Це впровадження особистісно зорієнтованого, індивідуального  підходу  до навчання і виховання дітей з вадами соматичного та  психофізичного розвитку з метою інтенсифікації  та оптимізації навчальної діяльності, створення сприятливих умов щодо навчання і виховання.

 

інклюзівне навчання

Тренінг у 2-В класі

 

Бібліотека школи – центр просвітницької роботи

 

Бібліотека 



Шкільна бібліотека є інформаційно-методичним центром школи, складається з читальної зали, закритого фонду та книгосховища. Велике значення в роботі бібліотеки належить популяризації книги та залученню учнів до читання.

 

 

 

 

Розклад дзвінків

Уроки по 45 хвилин

уроку

Час уроків

Перерва

1  урок

8.30-9.15

10 хвилин

2  урок

9.25-10.10

20 хвилин

3  урок

10.30-11.15

20 хвилин

4  урок

11.35-12.20

20 хвилин

5 урок

12.40-13.25

10 хвилин

6 урок

13.35-14.20

10 хвилин

7 урок

14.30-15.15

5 хвилин

8 урок

15.20-16.05