Методична робота

Склад методичної ради Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Херсонської міської ради

 

ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ  РАДИ НА 2019/2020 Н.Р.

 

ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ 

 

 

Атестація педагогічних працівників - 2020

 

У 2019/2020 навчальному році атестувалися 15 педагогічних працівників освітнього закладу. Атестаційна комісія вивчила їхню педагогічну діяльність. Відповідно до затвердженого графіка роботи, члени атестаційної комісії відвідали уроки та позаурочні заходи педагогічних працівників, проаналізували рівень навчальних досягнень учнів із предметів, що викладають педагоги; ознайомилися з навчальною документацією щодо виконання педагогічними працівниками  посадових обов’язків; провели моніторингові відстеження участі  працівників, які атестувалися, в методичній роботі освітнього закладу, міста й області.

Усі педагоги своєчасно пройшли курси підвищення кваліфікації; презентували творчі звіти про досвід своєї педагогічної діяльності.

 Відповідно до рішення атестаційної комісії освітнього закладу  від 12.03.2020 року (протокол №5), порушено клопотання перед атестаційною комісією управління освіти Херсонської міської ради про атестацію 8 педагогів освітнього закладу. Із них:

·        на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «учитель-методист» - 1 педагог;

·        на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «старший учитель» - 2 педагогів;

·        на  присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель» - 2 педагогів;

·        на  присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»- 1 педагог;

·        на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»  - 2 педагогів.

 Атестаційною комісією школи кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» присвоєно 2 педагогам; кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» - 2 учителям.

Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» 1 учитель.

Кваліфікаційну категорію «бібліотекар другої категорії» присвоєно 1 бібліотекареві.

Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «бібліотекар  першої категорії»  1 бібліотекар.

    1 квітня 2020 року відбудеться засідання атестаційної комісії управління освіти Херсонської міської ради. Тож побажаймо успішної атестації педагогам школи: Вікторії КИРИЧЕНКО, Ірині КОДЕНЕЦЬ, Валерії ЛЯПІНІЙ, Павлові ЗАІКІНУ, Тетяні ЧУМАЧЕНКО, Вірі КУЗОВЕНКОВІЙ, Надії ГОЛУБЧЕНКО та Юрію ЗАЙШЛОМУ!

 

Інклюзивна освіта: досвід, проблеми, перспективи

 

            12 грудня 2018 року в Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 Херсонської міської ради відбувся навчально-методичний семінар «Загальні принципи здійснення адаптації та модифікації освітнього процесу для дітей із особливими освітніми потребами».

У заході брали участь учителі інклюзивних класів  закладів загальної середньої освіти міста, завітали до й гості – директори шкіл із Херсонської області, представники  КВНЗ «Херсонська акадмеія неперервної освіти».

 На семінарі було представлено результати роботи педагогічного колективу освітнього закладу щодо організації освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами, розглянуто загальні принципи здійснення індивідуалізації, адаптації та модифікації  програм для дітей із нетиповим розвитком, визначено основні критерії готовності вчителів до роботи  в інклюзивних класах.  

 Директор закладу Потук О.І. ознайомила присутніх з історією школи, специфікою її роботи. Заступники директора з навчально-виховної роботи               Грицаєнко Г.А., Левченко С.В. висвітлили питання індивідуалізації освітнього процесу, зокрема було приділено увагу практиці адаптації та модифікації навчальних програм. Практичний психолог закладу Овчаренко І.В. наголосила на ролі психолого-педагогічного супроводу дітей із нетиповим розвитком. Свою педагогічну майстерність продемонстрували вчителі та асистенти інклюзивних класів:                Мильнік С.В., Золотаревська Л.М., Гришаєва О.М., Поливач О.А. та Новіцька О.В., Спільна Ю.Ю. Учасники семінару  долучилися до роботи у творчих лабораторіях та майстер-класах: «Організація  корекційно - розвиткової  роботи», «Аналіз уроку в класі з інклюзивною формою навчання», «Взаємодія вчителя та асистента». Досвідом роботи з учнями, які навчаються індивідуально, у формі  «відкритого мікрофону»  вчителі закладу Волкова Л.А., Литвиненко Н.М., Мокрицька Р.П. поділилися досвідом щодо використання методів і прийомів роботи з  учнями, які навчаються за індивідуальною формою, навели приклади адаптації програм до потреб дітей із особливими освітніми потребами. До підготовки семінару долучилися педагоги освітнього закладу: Сотнікова В.Р. виготовила буклет і створила презентацію, Командирчик Н.І. організувала й упорядкувала виставку дитячих робіт, Побива Г.І., Кононович С.М. займалися організацією кави-тайм, Країнська Т.М., Токар Д.О., Сидоренко О.О., підготували виставку навчально-методичного забезпечення корекційно-розвиткових занять, Ликова Л.В. підготувала приміщення бібліотеки, створивши робочу затишну атмосферу, Сіренко Ю.О. подарувала присутнім разом з учнями 3-В спеціального  класу пісню, Шапран І.О. вітала присутніх сучасним танцем своїх  вихованців, учнів 4-В спеціального класу, а потім презентувала досягнення вихованців освітнього закладу, учнів із особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах. Колектив освітнього закладу продемонстрував не лише набутий досвід, а й злагоджену роботу, взаємодопомогу, співпрацю, об’єднаність спільною метою.

Учасники семінару отримали розробки інформаційних методичних матеріалів для подальшого використання в роботі, побачили практику впровадження інклюзивного навчання.

Для всіх учасників семінар став справжнім  святом,  сповненим яскравих вражень і натхнення.

ва

ро

fg1

роро

фі

шгш

вава

роро