Науково-методична проблема школи «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».
Мета: створення відповідних умов для впровадження компетентнісного підходу та інноваційних змін у процесі розбудови освітнього простору
Основні
завдання педагогічного колективу в 2019/2020 н.р.:
-розроблення внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
-розвиток професійної компетентності педагога шляхом упровадження сучасних інноваційних технологій з питань формування компетентісного підходу щодо соціалізації учнів;
-розроблення загальних методичних рекомендацій з реалізації проблеми компетентнісного підходу щодо соціалізації особистості та створення нового освітнього простору;
-підвищення ефективності проведення уроків та виховних заходів, підвищення рівня якості знань учнів;
- забезпечення всебічного розвитку дітей під час освітнього процесу;
-формування в учнів комплексу ключових компетентностей під час уроків та позакласної діяльності;
-виховання в учнів почуття патріотизму, відповідальності, толерантності, активної життєвої позиції.
Основний
зміст діяльності:
інтелектуальний розвиток;
художньо-естетичний напрямок;
спортивно-оздоровча діяльність;
розвиток комунікативних навичок.
У школі склалася своя система роботи:
початкова школа - це школа розвитку;
середня ланка - це школа індивідуального вибору;
допрофільне навчання;
старша школа - це профільне навчання, яке передбачає розвиток
учнів у таких напрямках: філологічний, фізико-математичний, спортивний;
мова навчання - українська.
Школа пишається своїми вчителями. Станом на 01.09.2019 року в закладі
працює 68
педпрацівників, з
них:
спеціаліст вищої категорії – 37 чол.
спеціаліст І категорії – 12 чол.
спеціаліст ІІ категорії – 8 чол.
спеціаліст – 11 чол.
мають звання "старший вчитель" - 17 чол.
мають звання "учитель-методист" - 5 чол.
Технічних
працівників -
21 чол.