Тиждень безпечного Інтернету 2019

Інтернет надає неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Проте, оскільки Інтернет спочатку розвивався без будь-якого контролю, сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної. 

5 лютого 2019 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Тисячі людей об’єднуються заради підвищення рівня освіченості щодо безпеки онлайн. 

З 04 по 08 лютого 2019 року в Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 проходив тиждень безпечного Інтернету. Метою проведення тижня є зменшення негативного впливу небажаної інформаційної продукції, шляхом покращення обізнаності дітей та учнівської молоді з питань безпечного Інтернету.

Учні навчального закладу взяли активну участь у різноманітних заходах:

1. Перегляд та обговорення навчальних мультфільмів про правила безпечної роботи в Інтернеті «Казка про Інтернет» (для учнів 2-3-х класів).

2. Робота з інтерактивним інтернет ресурсом «Дикий Інтернет-ліс» (для учнів 4-х класів).

3. Створення листівки «10 правил безпечного користування Інтернетом» (для учнів 5-х класів).

4. Створення презентації «Разом до найкращого Інтернету» (для учнів 6-х класів).

5. Тренінг «Обачність в інтернеті - запорука безпеки!» (для учнів 7-х класів).

6. Перегляд сайтів про безпечний Інтернет (для учнів 8-х класів).

7. Створення буклету «Безпечний Інтернет для дітей» (для учнів 9-х класів().

8. Учні 10 класу долучилися до онлайн-уроку з нагоди Дня Безпечного Інтернету 2019, яку проводили Програма Мережних академій Cisco, Кіберполіція України та компанія ERC за підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

9. Безпека підлітків від насильств в Інтернеті (для учнів 11-го класу).

Завдяки виставці стінгазет протягом тижня учні мали змогу  ознайомитися із основними правилами Інтернет-безпеки та Інтернет-етики, а також із цікавими фактами щодо використання мережі. Також було  організовано перегляд та обговорення відеороликів про безпечний Інтернет. Аналізуючи переглянуті відеофрагменти, учні знайомилися з основними видами реальних небезпек віртуального світу, які визнано проблемами людства, – це  Інтернет-залежність, фішинг, виключення, троллінг, аутинг, діссінг як види шахрайства, соціальні мережі як засіб впливу на політичне та соціальне життя людей, шахрайство, насилля, використання інформації агресивного змісту – усе, що негативне впливає на психіку та здоров’я дитини.

Учні мали змогу познайомитися з комп’ютерними геніями минулого і сучасного, визначними науковцями, завдяки яким ми сьогодні  користуємося безпечною мікропроцесорною технікою.

Найактивнішими учасниками стали учні 2А, 2Б, 2В, 2Г, 3А, 3Б, 3В, 3Г, 4А, 4Б, 4В класів. Серед учнів старшої школи найкращі роботи виконали Войтюк Вікторія (5А клас), Гайдамака Валерія (5А клас), Луценко Євгенія (5А клас), Мельник Олександра (5А клас), Павел Денис (5А клас), Скакун Аліна (5Б клас), Швидун Влад (5Б клас), Шевченко Анна (5Б клас), Шейко Артем (5Б клас), Нагорная Марія (6А клас), Петренко Софія (6А клас), Лапшин Євген (6А клас), Кравченко Антон (6Б клас), Кругляк Максим (6Б клас), Камарницька Анастасія (6Б клас), Жуков Костянтин (6Б клас), Буркун Карина (6Б клас), Шевела Валерія (9Б клас), Бортник Анна (9А клас), Бортник Анна (9А клас), Мала Дар’я (9А клас), Сучко Аліса (9А клас),  Ширенко Єлизавета (9А клас),  Яртим Ольга (9А клас),  Дорогань Олександра (10), Стець Катерина (10), Донських Єлизавета (10), Мартинова Анна (10), Чеботарьова Анжела (10), Нечипуренко Ксенія (11).

Онлайн-урок з нагоди Дня Безпечного Інтернету 2019, який проводився у рамках Програми Мережних академій Cisco, Кіберполіція України та компанія ERC за підтримки ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти», учнів було ознайомлено з «Кібер-атаками та інтернет-шахрайством», «Соціальною інженерією: як хакери використовують вразливості людей» та було запропоновано перевірити свої здібності у ролі  аналітика з кібербезпеки.

Тренінг «Обачність в Інтернеті – запорука безпеки!» проходив із застосуванням тренувально-практичних завдань, у якому учні тренувалися коректно і правильно відповідати на листи незнайомців, отриманих на електронну пошту. Проходили тестування на знання правил безпечної роботи в інтернеті. Виконували завдання на он-лайн сервісі.

Для дітей було розроблено яскраві пам’ятки з безпечної поведінки у всесвітній мережі.

Кожен користувач всесвітньої мережі відіграє важливу роль у створенні кращого, безпечного, корисного Інтернету для всіх. Тож ми сподіваємося, що учні нашої школи, мандруючи Інтернетом, стануть не тільки активними, а й компетентними, грамотними дослідниками, шукачами цікавого контенту.

Усім користувачам світової мережі щиро бажаємо, щоб Інтернет для них завжди був корисним, цікавим і безпечним!

jkj

klk

l;l