19 лютого 2020 року на базі освітнього закладу для асистентів учителів ЗЗСО та вихователів ЗДО міста відбувся семінар «Корекція розвитку в умовах інклюзивного навчання».
Мета заходу: формування компетентностей необхідних для ефективної роботи в інклюзивному освітньому середовищі та пошук найбільш оптимальних шляхів, засобів, форм та методів роботи в умовах інклюзивного середовища для успішної адаптації та інтеграції дітей з обмеженими можливостями здоров’я в суспільство.
Під час заходу директор школи Олександра ПОТУК розповіла присутнім про організацію освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами в освітньому закладі.
Учасники семінару відвідали навчальне заняття з української мови в 2В класі з інклюзивною формою навчання (вчитель Валерія ЛЯПІНА, асистент учителя Анна ТРОЯН) та переглянули літературну виставу «Лисичка та Журавель» за участю учнів 3Г класу з інклюзивною формою навчання (вчитель Лариса ЗОЛОТАРЕВСЬКА, асистент учителя Олена СИДОРЕНКО).
Практичний психолог освітнього закладу Ірина ОВЧАРЕНКО провела екскурсію освітнім закладом та практичне заняття: робота з інтерактивною підлогою.
Заступники директора з навчально- виховної роботи Сніжана ЛЕВЧЕНКО та Галина ГРИЦАЄНКО провели майстер-клас щодо засвоєння основних принципів співпраці вчителя та асистента учителя .
Представники зібрання переконалися, що найефективнішими формами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є інклюзивна освіта. Однією з найважливіших умов створення якісного освітнього процесу є співпраця педагогічного колективу, фахівців закладу та батьків для створення такого середовища, яке стане максимально сприятливим для різнобічного розвитку всіх категорій здобувачів освіти закладу, у тому числі й учнів з особливими освітніми потребами.