Наукова проблема - «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення освітнього простору»
Аспект проблеми - підвищення якості знань учнів через формування в учнів наукового мислення
Завдання педагогічного колективу:
• Забезпечити необхідні умови щодо реалізації впровадження нового Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти.
• Продовжувати інформатизацію освітнього процесу, використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення всіх предметів навчального плану та управлінської діяльності.
• Створити умови для оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями на основі розвитку їх наукового мислення, творчості й мотивації до навчання.
• Розвивати інноваційну діяльність, підтримувати педагогічні ініціативи вчителів для забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти та отримання якісної освіти на рівні Державних стандартів.
• Забезпечити розвиток громадської активності та ініціатив учасників освітнього процесу.
• Забезпечити виховання громадянина України, формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури.
• Розвивати учнівське самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
• Створити умови для всебічного розвитку особистості, формувати навички здорового способу життя в учнівської молоді.
• Упроваджувати соціально-емоційне навчання в контексті реформи «Нова Українська школа».
Основний
зміст діяльності:
інтелектуальний розвиток;
художньо-естетичний напрямок;
спортивно-оздоровча діяльність;
розвиток комунікативних навичок.
У школі склалася своя система роботи:
початкова школа - це школа розвитку;
середня ланка - це школа індивідуального вибору;
допрофільне навчання;
старша школа - це профільне навчання, яке передбачає розвиток
учнів у таких напрямках: філологічний, фізико-математичний, спортивний;
мова навчання - українська.
Школа пишається своїми вчителями. Станом на 01.09.2021 року в закладі
працює 76 педпрацівників, з
них:
7 мають педагогічне звання «учитель-методист»;
16 «старший учитель»;
39 спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії;
11 спеціалістів першої кваліфікаційної категорії;
11спеціалістів другої кваліфікаційної категорії;
15 спеціалістів;
Технічних працівників - 21 чол.