Засідання МО вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня

      Кожна дитина - неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Місія нової української школи - допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
      Питання педагогіки партнерства як ключового компонента формули нової української школи розглядалося на черговому засіданні методичного об'єднання вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня, що відбулося 30 березня.
      Основні принципи педагогіки партнерства та шляхи її реалізації в умовах НУШ, особливості співпраці з дітьми покоління Z розкрили учасники творчої групи вчителів у складі Вікторії Сотнікової, Ольги Гришаєвої, Лариси Золотаревської, Галини Побиви, Олени Дмитрової, асистентів вчителів Ірини Солоної, Світлани Храмової, Марини Жукової. Під час практичної частини засідання педагоги, об'єднавшись у групи, працювали над критеріями, що визначають ефективність ідеї розвитку стосунків партнерства як найпродуктивнішої системи відносин в умовах педагогічної взаємодії.
     «Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.
       «Він може!» - повинен нагадувати колектив.
          «Я можу!» - повинен повірити в себе учень.