Тиждень природничих наук 2018

                                          Тиждень природничих наук

     Згідно з планом роботи освітнього закладу, з метою підвищення інтересу школярів до вивчення природничих наук, удосконалення форм і методів проведення уроків та позакласної роботи, виявлення та підтримки обдарованої молоді з 17 по 22 грудня 2018 року проводився тиждень природничих наук, упродовж якого проведено низку пізнавальних цікавих заході з біології, природознавства, географії, хімії..

Учні 5-А, Б класів  створили навчальний проект із природознавства «Наш дім - Сонячна система», у 5-В класі відбулася віртуальна подорож «Астрономія - наука, що вивчає Всесвіт». Знавцями природи себе виявили учні  Строганов М., Левченко  А., Буряковський Артем., Рекунова Н., Лучинець А., Мордвінцев О., Марценюк О..

Учні 6-х класів узяли участь у географічному калейдоскопі «Унікальні форми рельєфу Землі». Хист до узагальнення інформації з географії виявили учні 6-А класу: Возова С., Лата М., Соловей В.,  6-Б класу: Марченко Я., Олендар А., Тройнякова Є., Калініченко А..

         Шестикласники також захищали міні- проекти з біології «Листопад»,

«Рослини-мандрівники», «Квітковий годинник», « Рослини-хижаки» .

Міцні знання виявили Кліменко Л., Колдунова А.(6-А), Марченко Я., Жуков К. (6-Б).

       Для учнів 7-х класів було проведено урок-екскурсію з географії  «Австралія - материк навпаки». Необхідно відзначити учнів 7-А: Вязового Д., Лазарєва. Д., Ягодіну А., учнів 7-Б класу: Бізюльову Л., Івасюк К., Тимошенко К.. З біології у 7-Б  проводилася гра «Брейн-ринг». Кмітливість та міцні знання матеріалу, загальну ерудованість виявили Садолінський М., Богдан М., Загоренко А., Чала Д., Ігнатенко М..

      Також семикласники виявили знання з хімії: склали та розв'язували кросворди – «Корисні та шкідливі хімічні елементи».  Бульбенко К., Косова І., Татарінова А.(7-А), Вязовий С.(7-Б) виявили творчий підхід, активність і знання предмету.   

      У 8 класі з хімії учні захищали міні-проект «Життя і діяльність Д.І.Менделєєва». Найкращою роботою визначено міні-проект Павлючек Д..  З біології  проводився урок-дослідження «Еритроцити. Групи крові»,  кращі знавці біології: Голуб Ю., Сорока В., Ревенко К., Пульнєв В., Козак І..

      У презентаціях з біології  «Етапи онтогенезу у рослин і тварин» міцні знання, творчий підхід, уміння працювати самостійно найкраще виявили учні  9-А класу: Бортник А, 9-Б класу: Воробйов А., Адісевич І.. Проекти з хімії «Окисно-відновні реакції, їх значення в природі, техніці й повсякденному житті» найкраще презентувала Курбацька Г. з 9-А класу, Воробйов А. та Кошова У. з 9-Б класу.

Для учнів 10 класу організовано  круглий стіл із біології «Вітаміни та їхня роль в обміні речовин». Кращі роботи виконали Дорогань О., Чеботарьова А., Донських Є., Дрьомова А., Болдирєва Т..

З географії учні захищали творчу роботу «Об’єкти всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в Азії». Найкращі знання та вміння з предмету виявили  Стець К., Рабус М., Регущенко М..

Учні 10 класу також  захищали буклети й міні-підручники  з хімії  «Дія металів на організм людини», «Вітаміни та їх значення».  Найцікавішими були роботи Дорогань О., Чеботарьової А., Донських Є., Дрьомової А., Щербини А..

В 11 класі пройшла конференція «Уплив фенотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму», захист презентацій і проектів «Органічні речовини в живій природі та їхнє значення». З біології кращими були Пуняк Д., Генералова Є.,  Лень С.; із хімії - Нечипуренко К., Бацазова В., Генералова Є.,  Тицко Ю., Макаренко М., Бараненко А..